Saturday, November 5, 2011

Program Lambaian Menara Gading STPM

Unit Kurikulum SMKMA telah mengadakan program Lambaian Menara Gading khusus kepada pelajar-pelajar 6AS2,6AS2 dan 6AS4 pada 12-13 Oktober, 2011 di Ismah Beach Resort, Tanjung Bidara , Melaka. Antara matlamat utama program adalah untuk memberikan peluang kepada calon-calon STPM belajar dalam suasana yang lebih tenang dan damai serta lebih fokus kepada subjek .

Antara subjek yang diberikan tumpuan adalah Pengajian Am, Sejarah, Bahasa Melayu, Pengajian Perniagaan, Sains Sukan dan Ekonomi. Adalah diharapkan agar program ini banyak membantu meningkatkan motivasi dan kefahaman pelajar. Selain itu para pelajar juga berpeluang melawat pusat penternakan penyu.









1 comment:

  1. seronok dapat tengok gambar2 nie...teringat dulu ketika zaman sekolah...apapun, nk amik kesempatan mgucapkan jutaan terima kasih kpd semua guru2 SMK Munshi Abdullah..byk membantu dan mengajar saya erti kehidupan...sayang cikgu2...buat students2 SMKMA, belajar bersungguh-sungguh...timba ilmu SEBANYAK yang mungkin...pastikan DOA sentiasa di panjatkan pada Tuhan...WISH U ALL THE BEST!!!!

    Shazwanimansor/UIAM/ex-student SMKMA

    ReplyDelete